2013. december 4., szerda

Csak egy apró tett

 Amikor, évekkel ezelőtt, láttam a Jövő kezdete című filmet, még nem hittem, hogy egyszer ezt az ötletet tényleg kipróbálom a gyakorlatban.

Íme az alapérzés:
"Vannak, akik megijednek attól, hogy másként is élhetnének, és attól, hogy a világ még sem annyira szar. Vannak, akik úgy hozzászoknak a dolgokhoz, még a rossz dolgokhoz is, hogy nem mernek változtatni, az ilyen emberek feladják, és ha ők feladják, mindenki veszít."
A jövő kezdete


Ezt a blogot azért hoztuk létre, hogy legyen egy felület, amin megoszthatjuk az ötleteinket, az érzéseinket, és találhatunk másokat, akik szintén szívesen tennének.

1 megjegyzés:

  1. Tüsszentés: a minap utaztam a 4-6oson, tüsszentettem egy nagyot, mellettem állt egy fiatal srác, és hangosan mondott egy egészségedre-t. Jól esett, úgyhogy el is kezdtünk beszélgetni, míg a következő megállónál le nem szálltam.

    VálaszTörlés